2010. március 27., szombat

3. fejezet















Kedves Olvasaók! Megérkezett a következő fejezet!! Reméljük, hogy elnyeri majd a tetszéseteket!:) Tessék kommentelni! Köszi! Puxy:Em&Dadri :D
(Kristen szemszöge)
-Ööö...szia Rob! Hát pont RÁD... nem számítottam.-hebegtem-habogtam.Ó! Ilyen egyszerűen nincs!O.o Full másnapos vagyok.Azt sem tudom, fiú vagyok-e vagy lány.A fejem majd szétrobban. De...egyáltalán mit keres itt? :O Nem elég neki, hogy tegnap úgy leégettem magam előtte, most még idejön, és még egyet belém rúg??Menjen csak vissza és pátyolgassa azt a dög Emiliet!
(Rob szemszöge)
Láttam, hogy nem épp a legjobbkor kerestem meg Kristent.Úgy látszik, tegnap ő is azt a taktikát választotta a felejtésre, mint én: vagyis jól leitta magát.De még most is olyan bájos volt:ahogy zavarában beletúrt a hajába, és a száját harapdálta.Basszus, ha csak egy hónappal korábbra időzítette volna a vallomását, akkor most én lennék a világ legboldogabb embere...Állj!Rob, te egy hülye állat vagy!Mit fantáziálgatsz? Ott van neked Emilie!Nem bánthatod meg! Elcseszted! Ez a vonat elment.Törődj bele!-szólalt meg a lelkiismeretem.
-Hát szia Kris! Igen, gondolom, hogy nem rám vártál.Deee...bemehetnék? Mindenképpen beszélnünk kellene.-hát ez szuperül hangzott:még be is pofátlankodom hozzá.Na mindegy, ennél cinkesebb már úgysem lehet a helyzet, nem igaz?
(Kristen szemszöge)
Most már tényleg nem értettem, hogy mit akarhat még Robert a tegnapi megalázkodásom után.De kíváncsivá tett, úgyhpgy beinvitáltam.Viszont nem szerettem volna, ha a tegnapi csajbuli árulkodó jeleit meglátná, ezért a nappali helyett inkább a konyhába tereltem.
-Ööö...gyorsan főzök egy kávét...te is kérsz?
-Igen, kössz!-most csak én láttam rosszul, vagy Rob is annyira zavarban volt, mint én??? Na, majd meglátjuk, mi lesz ebből...
-Hali Skacok!! Jól aludtatok?? Vagyis Kris, tudom hogy te jól aludtál...
pff...Nikki.Na ez is pont most tud felébredni.Mondjuk mit is vártam...hogy nyugodtan meg bírjuk beszélni, ezt a hogyis mondjam cikis helyzetet??
-Nikki, gyere csak!!-és megfogtam a karját, gondoltam magammal húzom.Pedig tudom, hogy erősebb nálam.
-Jólvanna, ááá helló Rob!!Szeretlek!!-mi??hogy szereti??
-ömmm...még van benne egy pici alkohol a tegnapiból...-na ezért még kapsz Nikki!!
-Jaa...-igen, egy értelmes válasz Rob-tól.
-Jajj gyerekek...eressz már el Kristen nem vagyok én egy fogoly...Annyira hülyék vagytok!!! Kristen szeret téged!Nem pedig én...-jajj neee!
-Nikki gyere!! Ha nem jössz, széttépem az összes csini rucidat!!
-Nem érdekel!! És Rob tudom, hogy te is szereted Krist!!Csak most Emilie mellett kell hogy legyél, mivel khm...hivatalosan is a barátnőd!
-Na jó elég, vagy elmész azonnal...vagy...
-Jajj már itt sem vagyok, csak ne csináljatok valami rosszaságot a távollétembe!!-és akkor elindult...felém közeledett, és a fülembe súgott valamit!
-Hajts rá!!Teperd le!Ne engedd elmenni!!Ő a tiéd, érted??A tiéd!!Csakis a tiéd!!!Nem pedig Emilie-é!-ömm...szerintem meg inkább Emilie-é.Na de mind1, sose volt egyforma az agyjárásunk Nikki-vel...aztán odafordultam Rob-hoz, és láttam az arcán, hogy ez nem csak nekem volt kínos!
-Én nagyon sajnálom Rob! De tényleg!
-Jajj Kristen!! Nikkit így ismertük meg!Nem??Mindig elmondja, hogy mi a véleménye!Képes úgymond túlzásokba esni...-hogy mibe esni??
-Túlzásokba esni?Ebben mi a túlzás??
Rövid szünet...oké akkor próbálkozok mással...
-Miért jöttél?
-Tudod tegnap, inkább a piát választottam, minthogy értelmesen beszéltünk volna.De hát ismersz...
-Aha ismerlek!Sajnos eléggé...
-hmm...nos
-Nos?
-Tudod Kris, mindig is éreztem, hogy több van köztünk, mint egy egyszerű barátság.Csak ezzel az a baj,hogy akkor jöttem rá, fokozatosan persze, amikor lett barátnőm-grr...már kiráz a hideg, ha rá gondolok-és mikor ráébredtem, hogy el fogunk válni...-na most én erre mit mondjak?Na de úgy mégis?
-És...öm...és jól megvagytok Emilie-vel??
-Hát mostanában nem nagyon, állandóan féltékenykedik...pl.mostanában rád féltékeny.-hmm...azt jól is teszi...
-És jogosan féltékenykedik?-és ezzel lehuppantam a székről és közeledni kezdtem felé.Nem baj Stew...ha ilyen módszerek kellenek ahhoz, hogy egy pasit megszerezzél, akkor rajta!! Elő a csábítással!!
-Igen, most már egyre biztosabb vagyok benne, hogy jogosan féltékenykedik!-én már előtte voltam...csak centik választottak el.És már ő is leszállt a székről.És abban a pillanatban mikor a lábai földet értek, megcsókolt...Soha nem csókolt engem senki, ennyire jól!!De ebben a pillanatban elhúzódott tőlem...
-Rob, miért csinálod ezt velem?
-Kris...én nem tudom hogy mi legyen velünk...-és már megint megcsókolt...jajj, meddig csinálja még ezt velem???
De ebben a pillanatban valaki erővel megfogta a hajamat, és elkezdett megtépni...Vagyis sikerült volna, ha Rob nem avatkozik közbe...Meg persze ha erősebb lenne...
Mikor megfordultam...Úristen!!Emilie...
-Bakker ez az én házam...hogy kerülsz te ide??
-Te kis ribanc,elcsábítod a pasimat??Mi??Mindig az kell ami a másé??
-Hogy jöttél be??
-Tudod a kéményen ugrottam be, mint egy télapó...jajj szerinted??Az ajtón!!!-hát én mindjárt...nem is tudom...mi van a legközelebb...lássuk csak palacsintasütő, nem az nem jó.Kés...áá annyira szadista azért nem vagyok...gloffoló??Tökéletes!!Jajj na ne már...
-Kris bocsáss meg!!Emilie megyünk...-próbálta volna húzni Emiliet.Kevés sikerrel!!
-Óó már dehogy megyünk...ezt meg kell magyaráznotok!!-huhh ez nehéz lesz...












4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!!

    ÁÁÁ de jó hogy Robnak volt annyi vér a pucájában hogy elment Kristenhez és még meg is csókolta...Imádtam!! Niki elég vicces volt:)
    De az a dög Emilie mit akar ott???!!!
    Várom a folytatást!!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Áááá!
    Iszonyúú jó lett csajszikáim!!
    se nekem aztán sietni a kövivel, mert nem akarok elvonási tünetekbe ilyen fiatalon meghalni!! XD
    nah de félretéve a hülyéskedést nagyon nagyon szupi lett!
    Puszíí mindketőtöknek!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Lilluci! :)
    Hát igen, Rob igazi gentleman! :P
    Jah, Nikki hozta a formáját..c(:
    A következő részben fény derül majd rá, mi lesz Emilie-vel..xP

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon szépen köszönjük Eszter!!! :)))
    Hát, reméljük kibírsz annyit, míg megjelenik a következő fejezet! xP
    Neked is puxy! :D

    VálaszTörlés