2010. március 19., péntek

2.fejezet




Sziasztook! Megérkezett a következő fejezet!:) Reméljük olyan lelkesen olvassátok és kommentelitek majd, mint az előzőt! :P...Puxy:Em&Dadri :D

(Kristen szemszöge)


Jajj édes Istenem,ha itt vagy velem,óóó adj erőt!!Na jó azért ne legyünk ilyen drámaiak...ez úgymond csak egy vallomás.Mondjuk,megvan..ááhhááá,okés a következőt fogom csinálni:Kristen Stewart ez egy filmszerep,és azt kell eljátszanod hogy beleszerettél egy nagyon jó barátodba,és ezt most neki be kell vallanod...na ha az olyan könnyű lenne..
-Kristen??Már itt állunk vagy 3 perce,mert akarsz nekem valamit mondani.Erre te meg megse szólalsz.Figyi,inkább menjünk táncolni!-ajjajjajjj,oks elmondom..
-Nos Rob nem,nem megyünk táncolni.Mert mondani akarok neked valamit!!
-Kristen,oké mondj nekem valamit,ha annyira akarsz,de ne izgulj már ennyire,hisz ez nem egy casting-óóó,ez bárcsak egy casting lenni.
-Nos Rob,én ezt már hetek óta tervezem-HAJRÁÁÁ MEGTUDOD CSINÁLNI!!-szóval,inkább egyenesen kimondom mithogy köntörfalazzak.Rob én szerelmes vagyok beléd!Igen már elég régóta.És igen tudom van barátnőd.Csak azt akartam hogy ezt tudd!-jáááj,jujjjj de hülye vagyok,de túlvagyok rajta.Ajjajj,inkább csak ezután jön a neheze..


(Rob szemszöge)

-Nos Rob,én ezt már hetek óta tervezem szóval,inkább egyenesen kimondom mithogy köntörfalazzak.Rob én szerelmes vagyok beléd!Igen már elég régóta.És igen tudom van barátnőd.Csak azt akartam hogy ezt tudd!-oké teljes lefagyás,megsemmisülés...bíííp...bíííp...3...2...1
Ezt vártam már mióta,hogy a világ legszebb nője bevallja nekem hogy szeret.Héééj várjunk csak egy picit.Nekem a világ legszebb nőjének Emilie kell hogy legyen.Összezavarodás.Teljes lefagyás 2.-ra.
-Rob kérlek,mondj valamit!-nézett rám boci szemekkel.
-Kristen,tudod ha már így a bevallogatásoknál tartunk,én is fülig beléd voltam zúgva.De tudod jött a Remember me,és Emilie.És egyszerűen neki sikerült úgymond elfelettetni rólad.Tudom ez nem volt szép,de azóta boldogok vagyunk...-na persze-...sajnálom!
-Nem Rob én sajnálom,hülye vagyok,látod megtarthattam volna ezt magamnak,mint te.De nem tettem.ööömmm én most megyek,mert holnap fogorvoshoz kell mennem.Szia!-és már el is ment,1 hónapig nem is fogunk találkozni,elment és én hagytam....fasza....Meg mi az hogy fogorvos??Jó rendben,tudtam hogy Kristen rossz hazudozó,dehogy ennyire??
-Rob!!Jössz táncikálni??HMMM...és hol van Kristen?Jacksonnak már beígért egy táncot!!-hadarta Nikki.
-Kristen elment.És én inkább leinnám magam,ha nem baj.
-MIIIII???Mi az hogy elment??Na várjál csak Kristen Stewart,na majd most ÉÉÉn megyek el hozzátok!!
-Okés,menjél.Engem már máma nem érdekel semmi,és senki..ömm vagyis csak a pia.


(Kristen szemszöge)


Hazaértem,a taxis úgy kb. 10km/h-val hajtott.Még én is gyorsabb vagyok nála.Pedig én aztán.Épp most csesztem el az életem.És óó az az Emily@@@@@@@@@@.Ha ő nem lenne,akkor talán.Na de ne álltassam itt magam.Na ki a franc ilyenkor??Na gyorsan kinyitom az ajtót,lerázom valami dumával,és kész!!
-Helló Kristen!!Mégis megkérdezhetném hogy minek jöttél el??Ráadásul köszönés nélkül??-ajjjajj,na én meg azt hittem hogy ezen az estén csak Robbal kell megbírkóznom...

-Jaaj, szia Nikki! Bocsi, de semmi kedvem nem volt tovább bájcsevegni.-mondtam neki.Már tényleg csak egy további 10 perc hiányzott volna nekem abban a buliban,és akkor már mindenki látta volna rajtam, hogy valami nagyon nincs rendben..Hát, ez van, rajtam mindig minden meglátszik.Ezt Nikki is tudja, épp ezért jó barátnőhöz híven rögtön el is kezdett faggatni.

-Már akkor is láttam, hogy feszült vagy, amikor megjöttél...de Kris, mi a baj?? Nekem nyugodtan elmondhatod.A családoddal van valami gubanc?-szegény Nikki,azt hiszi, segíthet az én lelkemen, de nem tanult pszichológusnak.Báár, amilyen lúzer vagyok, rajtam már egy agyturkász sem segítene...
-Gyere be.-mondtam, amikor már láttam, hogy nem úszom meg.
Öt perc múlva Nikki már az egész Rob-aktát töviről hegyire tudta.
-Kris, én nem is tudom, hogy mit mondjak.-csodálkozott Nikki.
-Tudom, tudom, ne mondj semmit.Egy idióta vagyok.-tényleg jobb, ha nem mondja, tudom én azt magam is.
-Nem, nem, félreértesz.Nem ezt akartam mondani.Nem vagy te idióta.Csak, tudod,... meglepődtem.Tudod, én téged mindig olyan....hogy is mondjam.....határozottnak láttalak.Nem hittem volna, hogy ennyi ideig képes vagy plátói szerelemben élni.-mondta Nikki leplezetlen meglepődöttséggel.És tulajdonképpen én is most döbbentem rá, hogy ennyire nem ismertem magam...Mert pár évvel ezelőtt még én sem tudtam volna ezt magamról elképzelni.De Rob...ő teljesen más, mint a többi fiú.Mellette én is más személynek éreztem magam.A francba is...ha az a dög Emilie mondjuk egy tíz évvel később született volna, akkor most esélye sem lehetne Robnál........Annyira utálom azt a nőszemélyt.Meg tudnám folytani egy kanál vízben..vagy nem is, inkább sósavban :)
-Stew!!-Nikki hangja ébresztett fel gondolataimból, pedig már épp azt tervezgettem,miként tüntetem el a Föld felszínéről azt az átkozott szukát.Nikki, te is a legjobbkor zavarsz meg az álmodozásomban.Na, mindegy.Félretettem gyilkos énemet, és Nikkire figyeltem.
-Mi az?-kérdeztem unottan.
-Arra gondoltam, hogy ma estére félretehetnénk az összes gondunkat, felejtsük el a pasikat pár órára, és rúgjunk ki a hámból!Hm? Mit szólsz hozzá? Megszabadítottam a buliról egy üveg piát, idefelé meg felszerelkeztem pár filmmel.Szóval, indulhat a házimozi, meg a lerészegedés?
-Tőlem aztán,ma estére úgysem terveztem semmit.-egyeztem bele.
-Na,ez a beszéd!-lelkesedett Nikki.
Annyi filmet hozott, hogy azt egy hét alatt sem tudtuk volna megnézni.Volt ott minden:horror, vígjáték, romantikus komédia(bár ahhoz nem nagyon fűlt a fogam, de szerencsére addig nem is jutottunk el, mert kidőltünk a piától,amit testvériesen megosztottunk egymás között.)
Másnap szörnyű fejfájásra keltem, és arra,hogy valaki kopogtat az ajtón.Ki az a suttyó,aki hajnali 11-kor zargatja az ember lányát.Esküszöm, kitekerem a nyakát.
Mikor kinyitottam az ajtót,Rob állt velem szemben...




9 megjegyzés:

  1. Helló!

    Nagyon jó lett a rész, nagyon nagyon tetszek, minden elismerés nektek!
    Én ma találtam rá a blogotokra, és szeretném kérdezni, hogy esetleg megnéznétek-e a blogom. Esetleg egy linkcsere? Írjatok nálam a chatbe! :) www.regusblogja.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁ!!
    iSTENI Lett!!
    Jujj, de várom akövit!!
    meg kell igérnetek hogy siettek!!
    pls!
    am kiraktalak titeket magamhoz!!
    Nagyon jól ett!
    Puszii

    VálaszTörlés
  3. Ez... Ez... ÁÁÁÁ imádom, annyira jó!!
    Szegénykék :'(
    Lécciléccilécci, siessetek, mert belehalok!
    Jajj, Ő állt az ajtóban hiiiiiiih :D

    Cute :D

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!!

    Nagyon-nagyon jóó lett!!!
    Annyira jóó volt az a rész ahol Kristen elkezdte tervezgetni hogy-hogy iktatná ki Emily-t:) Hála istennek hogy Rob a végén elment hozzá!!
    Várom a folytatást!

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!Nagyon köszönjük ezeket az elismerő szavakat!!Nagyon jól esik!=))(L)
    Regina:Írtunk a chatbe,és már ki is tettük a blogod címét=))
    Eszter:Mi is kiraktunk!és sietünk=)))
    Jucci:sietünk,kitartás!=)
    Lilluci:nagyon köszönjük szépen!!=))

    És tényleg sietünk!!=)))
    Puxy:Em&Dadri

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett.
    Kár hogy ez lett a vége.
    Remélem azért majd összejönnek.
    Puszi:P
    Bells

    VálaszTörlés
  7. Szia Bells! :)
    Köszönjük a kommentedet! :D
    Direkt ilyen izgi résznél hagytuk abba :P Kitartás, nemsokára érkezik a következő rész!:))....Puxy:Em&Dadri :D

    VálaszTörlés
  8. sziasztok!

    Csak egy kérdésem van..én miért nem tudok írni???XDXD Bár inkább meghagyom olyanoknak akik jól tudnak:D
    Szal fantasztikus lett! Basszus nekem mindig az jut eszembe hogy milyen lenne már ha véletlenül elolvasnának egy ilyen történetet! Gondolom az angol blog is van....nah szal és milyen jókat röhögnének vagy éppen megdöbbennének hogy mennyire közel jártak az igazsághozXD
    Gonoszak vagytok hogy itt hagytátok abba! És mi éhes kis olvasók itt várakoznunk szóval siessetek!!!
    Pusz

    VálaszTörlés
  9. Köszi a kommentet Zsófia!:)
    Biztos benned is van írói tehetség, csak egy kis gyakorlásra és fantáziára van szükség :P Ha van valamilyen fanfikciód, nagyon szívesen elolvassuk :)
    Hát, igen, Kris és Rob biztos meglepődne, hogy mennyi blog foglalkozik éppen velük xP
    Direkt izgalmas résznél hagytuk abba, hogy legyen mit várnotok :PPP...A következő rész nemsokára érkezik...addigis próbálkozhatsz te is az írással, puszi: Em&Dadri :D

    VálaszTörlés