2010. március 14., vasárnap

1.fejezet



Sziasztok!El is készült az 1. fejezet,reméljük elnyeri a tetszéseteket!Kérünk mindenkit aki elolvassa,és természetesen ha tetszik,írjatok komikat!És nagyon örülnénk ha rendszeres olvasóink is lennének!Jó olvasást!Em&Dadri
UI.:Nemsokára jön a következő fejezet!!



1. FEJEZET

(Kristen szemszöge)

Május 22.Azt hiszem,ezt a dátumot sosem fogom elfelejteni.1 fejezet vége és talán egy új kezdete.A csapat,a sok rajongó Edward-ja,Jacob-ja,Bella-ja,a nagy-nagy twilight csapat.Befejeződött.Na Kristen Stewart nagyon gyorsan tereld el a gondolataidat,mert még itt ebéd közben elbőgöd magad,ami valljuk be elég ciki lenne.Bár ha végignézek itt az arcokon,Kellan,Jackson,Rob,Nikki,Ash, és a sminkesek,stylistok,rendező,és a stáb többi tagja,mindenki arcáról le lehet olvasni a szomorúságot.Robra néztem,ő rám,látta milyen letört vagyok ,vagyis gondolom hogy látta(miért is kéne titkolnom)és rám mosolygott,imádom ahogy mosolyog.És tényleg nem tudom hogy varázsló,démon vagy valami természetfeletti lény,mindegy hogy mi,de a lényeg hogy sikerült neki.Elmosolyodtam és láttam a szemében hogy elégedett magával.Szinte hallottam a gondolatait,azt hogy:"Ezaz Rob!!Király vagy!!Egyenesen te vagy a császár!!".Hmm.....cseszd ki.De a tervemet is megkellet terveznem ,azt hogy bevalljam neki,többet érzek iránta mint egy egyszerű szimpla barátság.De nehéz lesz.Főleg hogy összejött Emilivel,de csak pár ember tud róla,mert köti őket a szerződés....de ha pár hónap múlva(bár reménykedem hogy addig szakítanak.....gonosz Kristen)még együtt lesznek...akk simán smárolhatnak az utcán,egymás kezét fogva...erre azt mondják hogy füstbe ment terv...=((

Pár óra múlva már javában a búcsúbulira készülődtem, amihez abszolút nem fűlt a fogam...de hát ez van, a megjelenés szinte kötelező, hisz ez az utolsó együtt töltött esténk így, mint a Twilight-saga teljes csapata.Épp a gardróbomban válogattam a ruháim közül, amikor kopogtak a szobám ajtaján.Anyám volt az.Na, már csak ő hiányzott-tuti kiszúrja, hogy valami bánt.
-Gyere!..-mondtam a hangulatomat egyáltalán nem leplező hangnemben.
-Kész vagy, Kristen? Fél óra múlva indulnod kell.Apád elvisz a kocsijával.-mondta...érdekes pont most nincs tekintettel a hangulatomra.Csak sürgetni képes :S És a tesómnak, Taylornak is pont most kellett elvinnie a kocsimat.Így kényszerítve vagyok, hogy apa fuvarozzon, mint egy kisiskolást..:(
-Jól van, jól van! Kész leszek! Csak szükségem van egy kis magányra.-mondtam neki egy kicsit morcosabban a kelleténél.
-Csak nincs valami baj?-na, úgy látszik mégiscsak észrevette.
-Nem, dehogyis!-hazudtam.Egész jól ment.Hát mégiscsak színésznő vagyok.
-Rendben.Akkor majd szólj apádnak, ha már indulhattok.-és már csukódott is az ajtó, hát ennyit a nagy együttérzésről anyám részéről.De hát végülis ezt akartam, nem? Hogy semmi sem látszódjon rajtam.Igazából már magam sem tudtam, mit akarok.Akkora egy hülye vagyok.
Apámmal épp a buli helyszínére tartottunk.Az anyósülésen idegesen gyűrögettem a Chanel ruhámat-végülis emelett a szolid bézs színű darab mellet döntöttem, bár legszívesebben farmer-póló összeállításban jelennék meg, de akkora paraszt mégsem lehetek.
-Látom, ideges vagy.-szólalt meg apa.Hát igen, ezt most még egy vak is észrevenné.Nemsokára megérkezek a bulira, ahol el szeretném...szeretném egyáltalán??...Na, elég volt, Stew! Embereld már meg magad!! Nem az oviban vagyunk.Szépen elé állsz és nyíltan felvállalod az érzéseidet.Na igen, elméletben már elég jól megy, csak a megvalósítás lesz egy kissé döcögős.
-Csak tudod ez az érzés, hogy vége van ennek a szakasznak az életemből,elég elszomorító..ki tudja, látom-e még valaha ezeket az embereket, vagy dolgozom-e még velük együtt.-apámnak elmondtam az igazság egy részét, nem úgy mint anyámnak.Valahogy mellette nem éreztem olyan feszélyezve magam.Nem akart mindig analizálgatni..még szerencsére, anyám megtette ezt kettejük helyett is.
-Megértelek szívem..de nézd, megérkeztünk.Menj és érezd jól magad! És ne gondolj semmi rosszra vagy szomorúra!
-Úgy lesz, köszi apa!-kiszálltam a kocsiból.
Bent már javában nyüzsgött mindenki:pár felszabadultabb stábtag már megcélozta a táncparkettet,a rendező a producerrel a pultnál iszogatott.Olyan görcsben állt a gyomrom, hogy az utamba kerülő első pincér tálcájáról elkaptam egy pohár Martinit és felhajtottam.
Hirtelen megláttam Jacksont, Ashleyt és Kellant, amint egy csendes sarokban beszélgetnek.Odamentem hozzájuk.
-Szia Kris!Végre itt vagy!!-örvendezett Ashley.
-Sziasztok!-mondtam én.
-Láttam a welcome drink már megvolt.-viccelt Kellan.
-Ja az..hát igen, egy kicsit feloldottam a feszültséget, nehéz napom volt.-magyarázkodtam, azért mégse nézzenek már alkesznak.De közben a szememmel már Robot kutattam.Pár pillanat múlva meg is találtam.A falnál beszélgetett Nikkivel.Ám a diskurálást már be is fejezték, úgyhogy eljött az én időm.
-Elnézést, odamegyek egy percre Robhoz.-mondtam Jacksonéknak.
-.Oké, menj csak!De egy közös táncot nem úszol meg velem.-figyelmeztetett Jackson.
-Szavadon foglak.-mosolyogtam leplezve a feszültségemet.
Odamentem Roberthez és megszólítottam.A tenyerem úgy izzadt, mint a legelső castingomon.
-Rob, beszélhetnénk?-kezdtem bele a mondandómba.

13 megjegyzés:

  1. sziasztok!
    Azt hiszem én vagyok az első!!!:D
    Kíváncsian várom a folytatást! Azért is jelentkeztem be mert ez már a Twilight utáni időszakot jeleníti meg!És ilyen történettel még nem találkoztam:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönjük szépen hogy írtál komit,és hogy rendszeres olvasónk lettél.Nagyon örülünk neked!Nemsokára jön a következő feji!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok ide írom, hogy benne vagyok a blogcserében és, hogy izgalmasan indul a történet :D
    Egyébként Zsófi van egy blog ahol szintén a Twilight utáni időszak van, azért írom, mert az én másik blogom amit "mindenki" ír.
    Hozzáteszem az teljesen máshogy indul, szóval semmi koppintás meg ilyesmi nem merül fel nem azért írtam :D! Hajrá csajok! Szóljatok, ha van friss :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!köszönjük szépen!rögtön szólunk,mikor lesz friss!kitettük a blogod címét!mégegyszer köszi szépen!És természetesen rendszeres olvasóid vagyunk!=))

    VálaszTörlés
  5. szijja! (sztok)
    nagyon jóó lett az első rész és izgatottan várom a következőt!
    lécci nézzetek be hozzám is : www.robsten4ewer.blogspot.com

    puszíí

    VálaszTörlés
  6. Szia! Köszi szépen, hogy írtál!
    Hamarosan felkerül a következő rész is! :)Puxy :D

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Olvastam a történetet, és szerintem nagyon ügyesek vagytok^^ Őszintén kíváncsi vagyok a folytatásra, úgyhogy siessetek =]
    XOXO

    VálaszTörlés
  8. Szia!!nagyon köszönjük szépen,a dícsérő szavakat!És az írással, sietünk!!Pussz

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!!

    Most találtam rá a blogotokra és nagyon-nagyon tetszik!!! Jó hogy a Twilight utáni időszakot írjátok le. Várom a következő részt, mert kíváncsi vagyok hogy Kristennek lesz-e elég bátorsága bevallani az érzéseit! Még 1x szupi lett!!!

    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Örülünk neki, hogy tetszik a történet!
    Már nem kell sokáig várnod a következő részre! :P Puszi! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon tetszet. Most talátam a blogot és megkell mondjam hogy imádom a törit.Nagyon várom a folytatást.
    puszi:Bells

    VálaszTörlés
  12. Szijjja!köszönjük szépen,és már tényleg nem kell sokáig várni a következő részre.:D
    puszii!

    VálaszTörlés