2010. július 17., szombat

7.fejezet


Hello-Hello!:)
Újra szombat van,és én megérkeztem a következő fejezettel.Ezt a részt én jegyzem(Em),remélem tetszeni fog :P Jó olvasást! Puszi!
U.I.:A felső képen látható fiú Gaspard, de róla bővebben a fejezetben :)


A Robbal töltött éjszaka után másnap kisimultan ébredtem.Átfordultam a jobb oldalamra, és vetettem egy pillantást az édesdeden alvó páromra.Viszont ekkor, akárcsak egy vészcsengő, megszólalt egy hang a fejemben.Rob ma már nem lesz velem, mert visszamegy filmet forgatni...Ó, így már a ma esti bulihoz sincs sok kedvem.De lefújni már képtelen vagyok.Nem hagyhatom cserben Ash-t.Robci továbbra is egyenletesen szuszogott az oldalamon.Visszaaludni már nem tudtam, felébreszteni meg nem volt szívem.Ezért eldöntöttem, hogy reggelit készítek neki.Mikor a rántotta már a serpenyőben sült, végre Rob is megjelent a konyhában.
-Hmmm..micsoda fennséges illatok!-karolt át hátulról.
-Rob, hagyd ezt, különben el fogom égetni a reggelidet!
-Oké, ezt most megúsztad, de csak mert nagyon éhes vagyok.-na és itt érvényesül az a mondás, hogy a pasikat a hasukon keresztül lehet megfogni.
-Héjjj, ki mondta, hogy meg akarom úszni?-csimpaszkodtam rá egy csókért.
Ekkor eltűnt a mosoly az arcáról.Aggódni kezdtem, mert nem értettem, mi a gond.
-Kicsim! Az a helyzet, hogy nekem már 1 óra múlva indulnom kell.-nézett bűnbánó boci szemekkel.
-Ó! Vagy úgy...-az eddigi jó hangulat pillanatok alatt megfagyott.
-Drágám, ne légy már ilyen szomorú! Eltelik újabb 2 hét, és utána 1 teljes hónapig csak a tiéd leszek.
-Hát persze...-erőltettem magamra egy kényszermosolyt.Ez az ígéret valahogy nem töltött el káprázatos örömmel.Eszembe jutott, mikor anyám még pár évvel ezelőtt azt tanácsolta:"Kislányom, soha ne kezdj szakmád belivel!"
Gyorsan elhessegettem a gondolatot.Kibírjuk, ha pár hétig távkapcsolatban élünk.A mi érzéseink erősebbek annál, minthogy egy ilyen kis buktató az utunkba álljon.
Rob kutyafuttában beburkolta az általam készített reggelit.Kaptam tőle egy búcsúcsókot-hosszabb etyepetyére nem futotta-aztán már ment is. Kisebb depresszióba estem.Rob nélkül sehol sem találtam a helyem.Hogy kissé lekössem a figyelmem, úgy döntöttem, elmegyek,é sbevásárolok a ma esti bulira.Veszek pár üveg piát, chipset...Ashleyt már ismertem annyira, hogy tudjam, a többiről bőven gondoskodik majd.Imád szervezkedni.Ekkor hirtelen sms érkezését jelezte a telefonom.A szívem őrült ütemben kezdett dobogni, mikor megláttam, hogy az üzenet az én Robertemtől érkezett.
"Szia Kicsim! Mi jót csinálsz? Le merném fogadni, hogy éppen ebben a pillanatban azon gondokozol, hogy lemondd-e a ma esti banzájt.Ne merészeld, hallod? Attól, hogy nem vagyok veled, még igenis jól érezheted magad!De tudod mit? Csakhogy nagyobb lelkesedésell nézz a dolgok elébe, ha ma este jól fogod érezni magad, és bulizol egy nagyot a többiekkel, akkor kapsz tőlem egy kis meglepit, amiről majd telefonon foglak tájékoztatni.De megvannak az informátoraim, úgyhogy tudni fogom, ha egész éjjel lebiggyesztett orral fogsz ülni egy sarokban.Felhívtalak volna, de bár nekem épp szünetem van, Reeséknek még forog a kamera, úgyhogy csendben kell maradnom.Sok-sok csók! Szeretlek Stew! Jó partizást ma!:P"
Ez az sms úgy kellett nekem , mint szomjazónak egy pohár víz.Azonnal jobb kedvre derültem tőle.Rekord sebességgel pötyögtem vissza a választ.
"Szia! :)
Csak a te kedvedért megpróbálom majd jól érezni magam, de nem ígérhetek semmit.Az informátor alatt Ash-t és Kellant érted, ugye? Ismrelek már Drágám, mint a rossz pénzt.Oké, megígérem, hogy jó leszek ma, mert minél előbb szeretném megkapni a meglepimet.Bízom a kreativitásodban :P Ezer csók! Nem is tudod, mennyire hiányzol.:S Szeretlek!"
Miután ezt elküldtem, felhívtam Ash-t, hogy egyeztessek vele a ma estéről, és lehordjam, amiért szövetkezett Robbal.Épp egy ruhát próbált az egyik boltban.
-Nyugi csajszi, a kaján kívül semmiről sem kell gondoskodnod, mindent rám bízhatsz!
-Ismerlek Ash! Nem kell bizonygatnod a fene nagy tehetségedet ilyen dolgokban...De...egyébként hogy van már az, hogy Rob felfogadott téged ma estére, hogy felügyeld a hangulatomat?
-Héjj, elárulta???....Na mindegy..Nem kell neked bemutatnom Robot, nem igaz?Egyébként meg tuti, hogy jó hangulatban leszel, én kezeskedem róla....amúgy ha már pasiknál tartunk, mit szólsz Nikkihez és Joe-hoz?
-Milyen Joe-hoz?
-Jonashoz.
-Kacc-kacc..nem volt jó vicc Ash!
-Hogy?? Te még nem is tudtad???
-Na ha ez most igaz........mégiscsak igaz, ugye?-hisz Nikki épp a múltkor beszélt egy fiúról, aki bejön neki...Na de Joe nem azzal a műmosolyú Demi Lovatóval jár?Áhh, szóval Nikki belekontárkodott a párocska szerelmi idilljébe...De miért pont az a nőfaló Jónás? Nikkit sosem fogom megérteni.Mire összeállt a kép, valaki csengetett.Na, remélem nem a postás, mert a kutyám megint a szomszéd utcáig kergeti majd.
-Bocs Ashley, le kell raknom.De mindenképpen visszahívlak, csak csengettek.Hello!
Már szaladtam is ajtót nyitni.......Ejjjha! Még hány meglepetés jut így egy napra?
-Gaspard!! Hát te?? Ezer éve nem láttalak! Mi járatban? Gyere beljebb!
-Szia Kristen! Gondoltam, benézek. Tényleg rég láttuk egymást.
Gasparddal már több éve ismerjük egymást a filmes szakmából.És nem mellesleg ő az a fiú, aki pályázott Edward szerepére annak idején...

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyon jó lett!
    Nikki meg Joe együtt?XD
    Ajjaj remélem nem lesz probléma!
    Várom a folytatást!
    Puszi

    VálaszTörlés